17 Mart 2011 Perşembe

Jose Mourinho'nun sözleri röportajı demeçleri

Dini bir radyo kanalına “Ben, Tanrı’nın beğendiği ve sevdiği bir kulum” diyen Real Madrid’in çalıştırıcısı, aralarında çok iyi bir diyalog olduğunu da iddia etti.

Her sözü ve davranışı ile olay olan Real Madrid Teknik Direktörü Jose Mourinho, yine ses getirecek açıklamalar yaptı. Kendini beğenmiş tavırları ile hayran kitlesi kadar düşman da yaratan Portekizli teknik adam, bu kez konuşmak için farklı bir mecra seçti. Her zaman spor basınına röportaj vermesine alıştığımız ünlü çalıştırıcı, görev yaptığı İspanya’nın dini içerikli bir radyosuna konuştu.

Bu sonuca nasıl vardım
Mourinho, “Cope” radyosuna “Ben Tanrı’nın beğendiği ve sevdiği bir kulum” dedi. Real Madrid teknik patronu, bu kanıya ise “Tanrı’nın kazandığı başarılarda kendisine inanılmaz yardım ettiği için” vardığını söyledi. Mourinho sözlerine şöyle devam etti: “Onun (Tanrı) sayesinde bugün mutlu bir ailem var. Düşlediğim bir işte başarıdan başarıya koşuyorum. Ünlüyüm, şanslıyım, iddialıyım. Bütün bunlar Tanrı’nın beni ilginç bir tip olarak görüp yardım etmesinden kaynaklanıyor. Ben de karşılığında ona inançla şükranlarımı sunuyorum. Tanrı ile aramızda çok iyi bir diyalog var.”

Mourinho’dan inciler
· Sanırım çok özel bir insanım.
· Konuşmaya hakkım var çünkü her zaman doğruları söylüyorum.
· Porto’da kalsaydım, Tanrı’dan sonra ben gelirdim.
· Rijkaard’ın teknik direktörlük kariyeri koca bir sıfır.
· Barcelona’da çok iyi tiyatrolar var. Messi de oyunculuğu iyi öğrenmiş.
· Wenger’in röntgenci diye tabir edilen insanlardan olduğunu düşünüyorum.

0 yorum:

Blogger Template by Clairvo